lätta pengar snabbt

Det är inte de stora inkomsterna som gör dig rik, utan de små utgifterna, lyder ett ordspråk. Diskutera dina bästa spartips här.
Loo90
Inlägg: 1
Blev medlem: fre jul 25, 2008 5:26 pm

lätta pengar snabbt

Inlägg av Loo90 »

Snabba pengar utan ansträngning!!!TJÄNA PENGAR! Tjäna tusentals kronor! 8)

Läs Detta, du kommer inte att ångra dig. Det fungerade för mig så varför skulle det inte fungera för dig? Jag var ute och surfade på nätet en dag, för att försöka hitta ett sätt att tjäna lite pengar på via internet. Efter ett tag hittade jag ett intressant inlägg, ganska likt detta. Det stod, ”Satsa 60 SEK och tjäna tusenlappar” Jag funderade en stund sedan tänkte jag varför inte pröva. Antingen tjänar jag tusenlappar som det utlovas eller också förlorar jag mina 60 kr. som jag satsat. 60 kr. är ju inte hela världen att mista. Jag satsade mina 60 kr. och gjorde EXAKT det som stod i instruktionerna. Jag väntade några dagar, och gissa om jag blev förvånad och glad när det några hundra kronor, någon dag senare kom ytterligare 1500 kr. Så har det sedan fortsatt att komma lite pengar då och då. Efter ca 2 veckor hade jag fått 15.320 kr. Det var värt mina 60 kr. som jag satsade. Detta sätt att tjäna pengar på är tro det eller inte HELT LAGLIGT. Pröva det du också, annars kommer du ångra dig.

GÖR SÅ HÄR: FÖLJ INSTRUKTIONERNA EXAKT. 1. Läs detta inlägg noga. 2. Skaffa kuvert och frimärken (3 st.) 3. Lägg en tjugosedel i varje kuvert. 4.Skicka ett kuvert till adress 1Erik Olsson, Levgrensvägen 31, 68530 Torsby 5.Skicka det andra kuvertet till adress 2.Peter Nillson Brännkyrkagatan 66, 118 23 Stockholm 6.skicka det tredje kuvertet till adress 3. Louise Hedman, Vänhemsvägen 16 ,141 43 Huddinge.

När du fått i väg breven, kopierar du detta inlägg och ändrar lite efter smak. Du tar bort adress nr. 1 och flyttar upp adress 2 överst, och adress 3 till andra plats. Sedan lägger du till ditt eget namn och adress på tredje plats. Leta nu reda på massor av sidor där du kan lägga in detta meddelande. Ju fler sidor du hittar att lägga in detta på desto mera pengar har du chans att tjäna.

DETTA SÄTT FUNGERAR JÄTTEBRA EFTERSOM VI LITAR PÅ VARANDRA OCH VILL ATT ALLA SOM LÄSER DETTA SKA TJÄNA PENGAR. INGEN BLIR LURAD OM MAN FÖLJER OVANSTÅENDE INSTRUKTIONER. OM DU PÅ NÅGOT SÄTT FÖRSÖKER ATT FUSKA KOMMER HELA GREJJEN ATT FÖRSTÖRAS EFTERSOM ALLA SLUTAR MOTAGA PENGAR INKLUSIVE DU SJÄLV. DET TJÄNAR INGEN PÅ. :wink:

Lycka Till!!!! :D :D