Forumindex sitetips forum
Fynda och tjäna på internet

Vanliga frågorVanliga frågor   SökSök   MedlemslistaMedlemslista   AnvändargrupperAnvändargrupper   Bli medlemBli medlem 
 ProfilProfil   Logga in för att läsa dina meddelandenLogga in för att läsa dina meddelanden   Logga inLogga in 

Börsnoterad "kupongsajt"

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> Kapitalinkomster
Visa föregående ämne :: Visa nästa ämne  
Författare Meddelande
MarieB

InläggSkrivet: Fri Nov 18, 2011 2:00 pm    Rubrik: Börsnoterad "kupongsajt" Svara med citat

Skrev nyss ett inlägg angående alla dessa dealsajter som poppar upp överallt och eftersom forumet inte är jätte aktivt och ett svar kanske kan dröja så började jag googla ämnet och såg att Groupon Börsnoterats? Och att alla rubriker lyder succé!

Men vad tror ni? Är det en hållbar idé verkligen? Presenkorten Groupon säljer, hur länge tror ni det kommer finnas kvar? Jag skulle själv inte riskera pengar i det tror jag, men sen är jag nog inte tillräckligt påläst i ämnet heller. Men det känns som att sidor som dessa kommer och går innan man ens hinner reagera. Och användarnäter är väl inte sååå stort heller? Eller?

Känner ni någon som har köpt aktier eller skulle ni själva göra det?

Och en annan intressant fråga, har du eller någon du känner samarbetat med groupon, let's deals eller liveit?

http://www.driftig.nu/Forum/Internet-e-handel-webb/9477-Nagon-som-har-testad-Let-s-Deal-el-Groupon

Tack på förhand! Idea
Visa tidigare inlägg:   
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> Kapitalinkomster Alla tider är GMT + 1 timme (svensk vintertid)
Sida 1 av 1

Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet